Retur og reklamation
Fortrydelsesret
Som kunde har du altid fortrydelsesret. Dette indebærer at du som køber en vare på internet eller telefon, har mulighed for at fortryde købet i 14 dage. Fortrydelsesfristen begynder den dag du har modtaget varen. Du har ret til at åbne og kontrollere den modtagne vare. Varen skal leveres tilbage i samme stand som ved modtagelsen. Efter du har sendt varen retur (i originalindpakning) betaler Nordisk Tältbutik AB, senest efter 30 dage, tilbage det oprindelige beløb du har betalt for varen inkl. fragt. du forpligter dig selv til at stå for transportrisikoen, samt returfragt. Kontakt venligst vor kundetjeneste hvis returnering af varer bliver aktuelt. Dette er for at oplyse din bankkonto til tilbagebetalingen.
Transportskade
Eventuelle transportskader som opdages ved varemodtagelse skal oplyses til transportøren. Dette gør behandlingen af reklamationen hurtigere. Kontroller derfor godset allerede ved modtagelsen. Eventuel skjult transportskade anmeldes snarest muligt til Nordisk Tältbutik AB´s kundetjeneste. For at gøre håndteringen af din reklamation så enkel som muligt er det en fordel med et digitalbillede af skaden som mailes til kundetjenesten (info@nordiskteltbutik.dk).
Reklamation
Ved eventuel reklamation, pga. skade på produktet kontaktes kundetjeneste. Håndteringen af reklamationen gøres lettest hvis der bliver taget et digitalfoto af skaden som mailes til info@nordiskteltbutik.dk. Oplys også ordrenummer når du kontakter kundetjeneste.